“Hizmet Sektöründe Başarıyı Yakalamak ve Halkla İlişkilerin Önemi”

İstanbul Kültür Üniversitesi Meslek Yüksekokulu (MYO), 01 Aralık 2020 Salı günü “Hizmet Sektöründe Başarıyı Yakalamak ve Halkla İlişkilerin Önemi” başlıklı e-seminer düzenledi. Sodexo Türkiye CEO'su Ahmet Zeytinoğlu’nun konuşmacı olduğu webinarda; hizmet sektörü kapsamında gerçekleştirilen faaliyetler, halkla ilişkiler disiplininin yeri ve önemi, dijital iletişimin ne şekilde kullanıldığı, müşteri sadakati, istihdama katkıları gibi konularda bilgiler aktarıldı. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı öğrencilerinin merak ettikleri soruları yanıtlayan Zeytinoğlu, halkla ilişkiler disiplininin hizmet sektörünün neresinde yer aldığını da anlattı. Ahmet Zeytinoğlu, hizmet sektöründe başarılı olmak ve kariyer yapmak isteyen tüm katılımcılarımıza tavsiyelerde bulundu.
 


Son Güncelleme Tarihi: Çar, 12/02/2020 - 17:00