İKÜ Meslek Yüksekokulu, 9 Nisan Perşembe günü Medina Turgul DDB Yönetici Strateji Direktörü Berkant Avcı’nın konuşmacı olduğu “Post-Corona Tüketicisini Anlamak” başlıklı bir e-seminer düzenledi. Etkinlikte “Pandemi döneminde tüketici davranışları nasıl değişti?”, “Bu değişiklikler pandemi sonrasında pazarlama iletişimini hangi yönlerden etkileyecek?” ve “İletişimcilerin bu durumda nasıl bir strateji izlemesi gerekir?” sorularını detaylı bir şekilde yanıtlayan Avcı, Türkiye ve dünya markalarının bu süreçteki iletişim stratejilerini değerlendirdi. Öğrencilerimizin de soru ve yorumlarıyla katkıda bulundukları e-seminerde, COVID-19 salgınıyla değişen ve öne çıkan tüketici davranışlarına dikkat çekildi.
Nis
10
2020
0