“Daha Etkili Pazarlama Kararları için Dijitali Anlamak”

İstanbul Kültür Üniversitesi Meslek Yüksekokulu (MYO) Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı, 11 Aralık 2020 Cuma günü “Daha Etkili Pazarlama Kararları için Dijitali Anlamak” başlıklı e-seminer düzenledi. EFKG Kurucusu Emre Faks’ın konuşmacı olduğu webinarda; pazarlama disiplini ile dijitalleşmenin ilişkisi, online pazarlama ve internet reklamcılığında kullanılan önemli KPI’lar (key performance indicator-anahtar performans göstergeleri) ile programatik reklamcılık hakkında bilgiler verildi. Dijital oyunlar ve dijital iletişim gibi konulara da değinen Faks, dijital pazarlama alanında kariyer planlayan öğrencilerimize tavsiyelerde bulundu ve kendisine yöneltilen soruları da yanıtladı. 
 


Son Güncelleme Tarihi: Per, 12/17/2020 - 15:25