Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı ile İletişim Sanatları Bölümü Öğrencileri Markalaşma Süreçlerini Gerçek Hikâyelerden Dinledi

İKÜ Meslek Yüksekokulu Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı ile İletişim Sanatları Bölümü iş birliğinde, “Markayı Anlama ve Anlatma” başlıklı bir söyleşi düzenlendi. Hem Dem Reklam Ajansı Kurucusu ve Ajans Başkanı Burşem Ege’nin konuşmacı olduğu etkinlikte, öğrencilerimiz markaların gelişim evreleri ve marka olmak, marka sahibi olmak, bir markayla anılmak gibi süreçlerin unsurları hakkında bilgi sahibi oldu. Markalaşma ve marka stratejileri süreçlerini gerçek hikâyelerden dinleyen öğrencilerimizin reklam ajanslarının iş yapış biçimlerine karşı farkındalıkları arttı.
 


Son Güncelleme Tarihi: Per, 02/13/2020 - 09:56