Haz
25
2026
0
İKÜ MYO ailesi olarak başarılarla dolu bir akademik dönemi geride bırakırken, dönem kapanış kahvaltımızda bir araya gelerek dönemi birlikte değerlendirme fırsatı bulduk. Paylaşılan güzel anılar, edinilen deneyimler ve elde edilen başarılarla dolu bir dönemi tamamlamanın mutluluğunu yaşıyoruz. Başta değerli akademik kadromuz olmak üzere, emeği geçen herkese teşekkür ederiz.
Yeni dönemde yeniden buluşmak dileğiyle.