İKÜ Pazarlama Kulübü, “Dijital Pazarlamada Marka Stratejileri” Konusunu İşledi

T.C. İstanbul Kültür Üniversitesi Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin girişimiyle kurulan İKÜ Pazarlama Kulübü, ikinci etkinliğinde 30 Ocak 2021 Cumartesi günü Sosyal Medya Eğitmeni ve Danışmanı Songül Doğan'ı konuk etti. İKÜ Pazarlama Kulüp Başkanları Sude Naz Aydın ve Sabri Öztürk’ün interaktif şekilde katıldığı, moderatörlüğünü İKÜ Pazarlama Kulübü Danışmanı Öğr. Gör. Emine Anık’ın üstlendiği etkinlik; Songül Doğan’ın “Dijital Pazarlamada Marka Stratejileri” üzerine yaptığı sunum sonrasında katılımcıların sorularının yanıtlanması ile sona erdi.
 


Son Güncelleme Tarihi: Pt, 05/17/2021 - 00:07