“İletişimin Evrimi”

İstanbul Kültür Üniversitesi (İKÜ) Meslek Yüksekokulu (MYO), 22 Nisan 2020 Çarşamba günü “İletişimin Evrimi” başlıklı bir e-seminer düzenledi. Etkinliğe konuşmacı olarak katılan GoodWorks İletişim Danışmanlığı Müşteri Grup Direktörü Tuğçe Oral, pandemi öncesi ve sonrasında dünyadan ve Türkiye’den çeşitli markaların farklı mecralardaki iletişim faaliyetlerini değerlendirdi. Tuğçe Oral, COVID-19 salgınının tüketicinin marka algısını nasıl değiştirdiğini, markaların sürece dair tutumlarının tüketicilerin satın alma davranışlarını nasıl etkilediğini, pandemi esnasında ve sonrasında markaların iletişim planları doğrultusunda nelere dikkat etmeleri gerektiğini detaylıca aktardı. Öğrencilerimizin konuyla ilgili sorularını da yanıtlayan Oral, iletişim sektöründe ve özellikle PR alanında nasıl başarıya ulaşılacağı tavsiyesinde de bulundu. 
 


Son Güncelleme Tarihi: Cu, 04/24/2020 - 12:35