“Kurumsal İletişim ve Markalaşma”

İstanbul Kültür Üniversitesi Meslek Yüksekokulu (MYO), 29 Aralık 2020 Salı günü “Kurumsal İletişim ve Markalaşma” başlıklı e-seminer düzenledi. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı 1. sınıf öğrencisi Sevgi Rabuş ve 2. sınıf öğrencisi Bengisu Ankara’nın moderatörlük görevini üstlendikleri etkinliğe, E-bebek Kurumsal İletişim Uzmanı Melisa Ece Taner konuşmacı olarak katıldı. Seminerde; iletişim sektörü kapsamında gerçekleştirilen faaliyetler, kurumsal iletişim, markalaşma konularının halkla ilişkiler disiplinindeki yeri ve önemi, müşteri değeri, tatmini ve sadakatini oluşturmada iletişim sektöründe uygulanan yöntemler, markaların iç ve dış iletişiminde önemli olan pek çok kavram ile ilgili konuşuldu. Öğrencilerinin kurumsal iletişim birimi ile alakalı merak ettikleri soruları yanıtlayan Taner, paydaş ve müşteri ile sağlıklı iletişimin gerçekleştirilmesi konusunda önemli noktaları belirterek markalaşmaya giden yolda başarıyı yakalamak için tavsiyelerde bulundu.
 


Son Güncelleme Tarihi: Çar, 02/17/2021 - 12:52