İstanbul Kültür Üniversitesi (İKÜ) Meslek Yüksekokulu (MYO) ile Branding Türkiye iş birliğinde 18 Nisan Cuma günü Akıngüç Oditoryumu ve Sanat Merkezi'nde düzenlenen "Marka 5.0 Zirvesi", sektörün öncü isimlerini ve marka dünyasının geleceğine yön veren kavramları bir araya getirdi!
Dijitalleşme, sürdürülebilirlik, işveren markası gibi başlıkların ele alındığı etkinlikte, iş dünyasının deneyimli isimleri katılımcılarla bilgi ve tecrübelerini paylaştı.
Zirvenin açılış konuşmaları, İKÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Burcu Yavuz Tiftikçigil ve İKÜ MYO Müdürü Prof. Dr. Mehmet Özer tarafından gerçekleştirildi.
Etkinliğe konuşmacı olarak katılan Başarsoft Yönetim Kurulu Başkanı Alim Küçükpehlivan, dijitalleşmenin markalar için stratejik önemini aktardı. Mercedes-Benz Otomotiv A.Ş. Satış İş Yönetimi Birim Müdürü Serdar Köseoğlu, sürdürülebilirlikte markaların rolünden bahsetti. HAVAŞ Genel Müdürü Mete Erna ise işveren odaklı markalaşma süreçlerini anlattı.
İlham veren konuşmalar, vizyoner bakış açıları ve güçlü network fırsatlarıyla dolu Marka 5.0 Zirvesi, markalaşmanın yeni nesil dinamiklerine ışık tuttu.

