“Tüketicinin Kalbine Giden Yol Beyninden Geçer: Nöropazarlama” 

İKÜ Pazarlama Kulübü’nün üçüncü etkinliği, 20 Mart 2021 Cumartesi günü Neuro-mar, Nöro Pazarlama ve İletişim Danışmanlığı Kurucusu & Nöropazarlama Danışmanı / Türkiye ve Ortadoğu Temsilcisi Seda Genç’in katılımıyla online olarak düzenlendi. Pazarlama Kulübü Danışmanı Öğr. Gör. Emine Anık’ın moderatörlüğünde gerçekleştirilen etkinliğe İKÜ Pazarlama Kulüp Başkanı Sabri Öztürk de katıldı. Etkinlik, Seda Genç’in “Nöropazarlama” üzerine yaptığı sunum sonrasında katılımcıların sorularının yanıtlanması ile tamamlandı.
 


Son Güncelleme Tarihi: Cu, 05/14/2021 - 16:27