“Yeni Düzende Dijital Mecraların Önemi” E-Semineri

İstanbul Kültür Üniversitesi Meslek Yüksekokulu (MYO), uzaktan eğitim kapsamında düzenlenen ilk e-seminerde İlancılık Reklam Ajansı Eş Başkanı Reklamcı&Yazar Ender Merter’i ağırladı. 6 Nisan Pazartesi günü saat 14.00’te gerçekleştirilen “Yeni Düzende Dijital Mecraların Önemi” başlıklı e-seminerde öğrencilerimizle buluşan Ender Merter, dijital mecralarda iletişim sektörünün öne çıkan çalışmaları hakkında bilgi ve deneyimlerini paylaştı. Özellikle pandemi sürecinde markaların çalışanlarının, hedef kitlelerinin ve paydaşlarının dijitale adapte olmasının önemine vurgu yapan Merter, öğrencilerimizin sorularını yanıtladı. Son dönemdeki iletişim çalışmalarında dikkat çeken unsurları değerlendirme fırsatı bulan öğrencilerimizin, dijital mecraları ve kaynakları verimli kullanabilme konusundaki farkındalıkları arttı.
 


Son Güncelleme Tarihi: Sa, 04/07/2020 - 12:01