Öğr. Gör. Pelin Tuna, Marka Külliyatı İsimli Kitabın “Kişisel Markalar” Başlıklı Bölümünü Yazdı

İKÜ Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği Program Başkanı Öğr. Gör. Pelin Tuna, Özcan Özbilek ile birlikte "Marka Külliyatı" isimli kitabın “Kişisel Markalar” başlıklı bölümünü yazdı.

“Marka Külliyatı” kitabı, 34 bölümde markayla ilgili bütün başlıkları bir araya getiriyor. 18 farklı üniversiteden, 40 üst düzey akademisyen tarafından kaleme alınan kitabın editörlüğü ise Prof. Dr. Remzi Altunışık, Prof. Dr. Burhanettin Zengin ve Doç. Dr. Yıldırım Yıldırım tarafından yapıldı. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özeni, Marka Danışmanı Güven Borça, Prof. Dr. Yavuz Odabaşı da kaleme aldıkları sunuş yazılarıyla “Marka Külliyatı”na katkıda bulundu. 

Kitabın ayırt edici özelliği ise Türkiye’de henüz makale, kitap ve bildiri düzeyinde ya hiç işlenmemiş veya çok az işlenmiş “marka turisti, marka nefreti, marka sembolü, marka cinsiyeti, marka çağrışımları” gibi konuların ele alınması. Araştırmacılar için de ilgi çekici olan bu başlıklar, bundan sonra yapılacak araştırmalar adına temel kaynak özelliği taşıyacak potansiyele sahip.

Bütün akademi ve iş dünyasındaki uzmanlara hitap edebilecek düzeyde olan kitaptan; marka yöneticileri, marka uzmanları, marka avukatları, marka hukuku üzerine çalışanlar ve marka profesyonellerinin yanında yüksek lisans ve doktora yapan öğrenciler de yararlanabilecek.


Yazıyı okumak için...


Son Güncelleme Tarihi: Per, 05/13/2021 - 13:19